Oroboros

Oficjalne Forum Gildii Oroboros

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Team Speak pass:Adres: 188.165.215.142, Port: 9987, Hasło: okiss1/// Mumble (1.2.3): mumble1.multigaming.pl port 64746 kanał 41)Oroboros hasło okis

#1 2010-10-21 13:58:41

Luxphero

The Otaku

Zarejestrowany: 2010-09-24
Posty: 15
Punktów :   

Taktyki

Oto lista taktyk, które myśle przydadzą się w ownieniu naxx na piziomi, do którego pve będzie dorastać jeszcze przez eony.

Offline

 

#2 2010-10-21 13:58:54

Luxphero

The Otaku

Zarejestrowany: 2010-09-24
Posty: 15
Punktów :   

Re: Taktyki

Kel’Thuzad


(10/25 os.) – Naxxramas
Powiązane achievementy: Heroic: Just Cant Get Enough lub Just Cant Get Enough

Faza I
W tej fazie nie możemy zaznaczyć Kel’Thuzada ani go atakować. Zaczyna się ona w momencie gdy ktoś stanie na środku pomieszczenia (w zielonym kółeczku) i trwa dokładnie 3 min 48 sec. Regularnie zaczyna do nas podchodzić coraz więcej addów i naturalnie musimy zabić je wszystkie. Wszyscy stoimy na środku pomieszczenia i go nie opuszczamy – wyjątkiem są meleesi, którzy podchodzą TYLKO do plugastw. Szkielety (4k hp) i banshee (55k hp) powinny być zabijane przez rangedów – poruszają się dosyć wolno i mocno uderzają we wrogów znajdujących się w melee range. Plugastwa mają 75k życia i nie uderzają zbyt mocno w tanków, ale mają stackujący się debuff podobny do Mortal Strike warrior’a, zmniejszający otrzymywane heale.

Faza II
Faza II może zacząć się jeszcze przed zabiciem wszystkich addów – tank musi jak najszybciej zaatakować Kel’Thuzada, zaś DPSi niech najpierw dokończą zabijanie addów. Lista umiejętności Kel’Thuzada:

Frostbolt (volley) natychmiastowo uderza wszystkich w raidzie za 7200-8800 obrażeń Frost. Przyda się więc tutaj frost resistance (aura paladyna/totem shamana).
Frostbolt (single) jest castowany przez 2 sekundy i uderza tanka za ok. 30000 obrażeń Frost i powinien być przerywany, gdy tylko to możliwe. W tym wypadku obłaciłoby się nawet założenie sprzętu z dodatkowym + do frost resistance.
Shadow Fissure to łatwe do zauważenia ‘czerwone kółeczko’, które wystrzeliwuje po 3 sekundach zabijając wszystkich znajdujących się na jego obszarze.
Detonate Mana debuff rzucany na losowego gracza, który wybucha po 5 sekundach zadając obrażenia AoE wszystkim graczom dookoła – starajmy się nie podchodzić do nikogo na zasięg 10 yd. Obrażenia zależą od naszej maksymalnej many – możemy zapomnieć o tym debuffie jeżeli jesteśmy rogue, warriorem, death knightem czy druidem w formie kota/niedźwiedzia.
Frost Blast zamraża losowego gracza (i pobliskich sojuszników, zasięg bodajże 10yd), zadając co sekundę obrażenia wynoszące 26% maksymalnego życia (czyli w sumie 104% maksymalnego życia). Jeżeli w tych 4 sekundach szybko nie otrzymamy porządnego heala – zginiemy. Czar ten jest zwłaszcza zabójczy gdy zostaje użyty na na jednego z meleesów, którzy niestety nie mogą za bardzo się rozprzestrzenić. Dobrym tu sposobem jest np. podzielenie meleesów na 2 grupy i jedna będzie stać z jednej strony Kel’Thuzada, a druga z drugiej.
Chains of Kel’Thuzad (działa tylko w wersji Heroic) to Mind Control rzucany na 3 losowych graczy – każdy z nich jest 2x większy, zadaje 2x więcej obrażeń, jest do nas wrogi, ma nad sobą wielki czerwony napis (ze swoim imieniem) i bardzo często próbują zbuffować lub uleczyć Kel’Thuzada za 5x więcej niż normalnie. Co robić z takimi delikwentami? Crowd Control! Efekt trwa 20 sekund i raczej nie starczy nam na to wszystko stunów – dobrym pomysłem byłoby tu więc Hex, Polymorph, Freezing Trap, Blind i inne tego typu czary. Chains of Kel’Thuzad kasuje cały wcześniej wytworzony threat – musimy więc potem dać chwilę tankowi na odzyskanie aggro’a.
Faza III
Gdy Kel’Thuzadowi zostanie już tylko 45% życia przywoła do pomocy czterech (wersja 10 os. – dwóch) pomocników. Każdy z nich ma ok. 2 mln. życia, więc zabicie ich nie wchodzi raczej w grę – offtankowie muszą mieć je cały czas na sobie i czekać aż raid zabije Kel’Thuzada. Obrażenia tych addów z czasem rosną – regularnie rzucają Blood Tap, każdy zwiększający obrażenia o 15%.
Faza III to po prostu faza II z addami, tyle że zmieniają one walkę w DPS race – musimy jak najszybciej zabić Kel’Thuzada, zanim addy zaczną wybijać członków raidu. Uszykujmy sobie Heroismy i inne zdolności z długim cooldownem na właśnie fazę III.

http://www.youtube.com/watch?v=px6EVu7R … r_embedded

Offline

 

#3 2010-10-21 14:03:50

Luxphero

The Otaku

Zarejestrowany: 2010-09-24
Posty: 15
Punktów :   

Re: Taktyki

Sapphiron


(10/25 os.) – Naxxramas
Powiązane achievementy: Heroic: The Hundred Club lub The Hundred Club

Faza I
Frost Aura rani we wszystkich w raidzie za 1600 obrażeń co każde 2 sekundy
Cleave uderza do 10 graczy znajdujących się przed Sapphironem
Tail Sweep zadaje 2150-2800 obrażeń i odpycha wszystkich znajdujących się za Sapphironem
Life Drain to klątwa rzucana na 5 (wersja 10 os. – na 2) graczy, zadaje 4500-5500 obrażeń Shadow i leczy Sapphirona za 9-11k co każde 3 sekundy przez 12 sec.
Blizzard zadaje 5500-6500 obrażeń Frost co 2 sec i spowalnia prędkość ruchu o 50% na pewnym obszarze, który z czasem się przesuwa
Berserk aktywowany jest dopiero po 15 minutach, zwiększa zadawane obrażenia o 500% szybko powodując wipe.
Sapphiron co 45 sec. wznosi się do góry rozpoczynając II fazę, chyba, że ma poniżej 10% życia.
Faza II
Icebolt zamraża 3 (wersja 10 os. – 2) graczy i uderza pobliskich sojuszników za 6300-7700 obrażeń (tylko raz).
Frost Breath zadaje 112-187k obrażeń Frost wszystkim graczom skutecznie ich zabijając jednym strzałem. Frost Breath nie rani graczy stojących za graczami zamrożonymi Iceboltem.
Boss powraca do fazy I krótko po użyciu Frost Breath.
Taktyka – Sapphiron
Walka dzieli się na 2 fazy – lądową i powietrzną, podobnie do Nightbane’a z Karazhan. Podczas fazy I boss tak jak niemal każdy smok korzysta z Cleave i Tail Sweep (uderza graczy stojących przed i za bossem). Poza tym co 2 sekundy systematycznie rani wszystkich graczy w raidzie poprzez Frost Aura (dlatego przyda się w tej walce jakikolwiek frost resistance), a także rzuca Blizzard podobny do tego z Karazhan rzucanego przez Shade’a of Aran, którego obszar działania porusza się po pomieszczeniu. Poza tym boss korzysta z Life Drain i najlepiej jest to jak najszybciej zdispellować (decurse posiada druid, mage i resto shaman). Po 45 sekundach rozpoczyna się faza powietrzna.

W fazie II Sapphiron zamraża 3 (wersja 10 os. – 2) graczy. W pewnym momencie usłyszymy wiadomość „Sapphiron takes in a deep breath„, po której musimy jak najszybciej schować się za jednego z zamrożonych sojuszników, tak jakbyśmy chcieli się nim zasłonić przed Sapphironem. Po tym, gdy rzuci Frost Breath wracamy do swych starych pozycji i czekamy na powrót do fazy I.
Zanim gracze zostaną zamrożeni w fazie II, najlepiej byłoby abyśmy byli rozprzestrzenieni, gdyż Ice Bolt zadaje także obrażenia sojusznikom stojącym obok. Nie stójmy jednak za daleko od siebie (zwłaszcza w wersj 10 os.), gdyż może zdarzyć się, że nie dobiegniemy na czas do zamrożonego sojusznika.

http://www.youtube.com/watch?v=hCopY9hg … r_embedded

Offline

 
Uroboros (gr. οὐροβόρος; także urobor) – staroegipski i grecki symbol przedstawiający węża z ogonem w pysku, który bez przerwy pożera samego siebie i odradza się z siebie.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plgrzejniki purmo wrocław